16 Ocak 2014 Perşembe

Şans nedir?

Şans nedir? Piyangodan büyük ikramiyenin çıkması mıdır? ya da aklından geçirirken istediğin bir şeyin olması mıdır?

Bugün Mert'in okulundan aldığım iki e-mail ve biraz önce Facebook'ta okul öğretmenlerinden bir tanesinin paylaşımını okuyunca işte benim için şans bu dedim... Oğlumu, bir tanecik kıymetlimi çok keyifli olduğunu bildiğim, ona saygı duyulduğuna emin olduğum, sık sık "ben de çocuk olsam da sizin okula gidebilsem Mert" dediğim bir anaokuluna göndermek... Şans, okulla bizim evet aynı sokakta değil ama 15 dakikalık bir mesafede olmamız ve buraya gönderebilmemiz... Şans, aman canım her okul aşağı yukarı birbirine benzerdir diyerek başka bir deneyim yaşadıktan sonra son anda kaydımızı buraya yaptırabilmemiz...

Ya da bu şans değildir de mutluluktur, keyiftir, huzurdur... Kısacası güzel bir şeydir...

Bana bunları düşündüren, gece gece yüzümü gülümseten, bugün okuduğum e-mailleriyle gözlerimi dolduran, sadece çocuklarımızı değil biz anne babaları da içine katıp bizi kocaman bir ekip, grup, aile yapan okulumuzu ben çok çok sevdim... Şans da bu bence:)

Yüzünüzde bir gülümseme olsun isterseniz, şu kısa videoyu izleyin... Burada kısaca izlediğimiz video benim oğlumun hayatının gerçeği ve ben bundan çok ama çok mutluluk duyuyorum:))

http://www.youtube.com/watch?v=9hDxWtACKcU



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder